Високий Вал

Останнє оновлення 08:36 субота, 19 вересня

Укр Рус

Юрій ПАПЕРНИЙ

керівник проекту "Чернігівський монітор"

27.01.2010 11:56 Юрій ПАПЕРНИЙ

ТЕЛЕКАНАЛ "ДИТИНЕЦЬ" ПОЧИНАЄ МАНІПУЛЮВАТИ СВІДОМІСТЮ ЧЕРНІГІВЦІВ?


 

 Вчора у випуску новин (хоча назвати новинами рекламні матеріали доволі важко) монопольного кабельного оператора нашого міста було показано матеріал про політичні амбіції громадського сектора та його лідерів. Цікавим був відбір і експертів для сюжету, і громадських організацій.

Про шанси потрапити до міської ради та на посаду міського голови висловлювала свою думку як експерт начальник відділу зв'язків з громадськістю Чернігівської міськради Ірина Соломаха. Вона давала рекомендації та аналізувала можливості як громадських організацій так і їх безпосередніх керівників у майбутніх місцевих виборах. Коментар експерта "розбавляється" власним відео-рядом каналу.

Те, що телевізійний матеріал мав ознаки маніпулятивності говорить такий факт, як перелік громадських організацій та їх характеристика (та, яку надавав саме телеканал, а не експерт).

До переліку громадських організацій не увійшли такі організації, як "Народний контроль" та "Сила громади". Мабуть про першу взагалі вирішили на телеканалі не згадувати, а от ситуація навколо другої організації потребує окремого аналізу.

Громадська організація "Сила громади" вже декілька років відома на політичному полі нашого міста і відома саме тим, що "лобіює" власні програми за рахунок міського бюджету. До цієї організації зараховують ряд діючих депутатів міської ради, а координатором (керівником?) організації є один з керівників саме ТРК "Дитинець".

Мабуть особиста сором'язливість не дала можливості включити у перелік власну структуру? Або у "Сили громади" немає планів на майбутні депутатські мандати?

Наскільки відомо - навпаки. Навіть, якщо регулярно переглядати інформаційні матеріали каналу бачимо знайомі обличчя, які саме асоціюються з громадською організацією "Сила громади". Це і Віталій Голець, і Костянтин Іванов, і ряд інших доволі відомих чернігівців. Цікаво, що всі вони так чи інакше залучені саме до безкоштовного сегменту, або навіть будуть вести власні програми на телеканалі.

Всі інші громадські організації, які мають власні програми, або до них залучені, як відомо, повинні платити за ефір. Це саме ті організації, які згадуються у вчорашньому матеріалі - "За Чернігів", яка "за останній місяць своєї бездіяльності втратила і той відсоток людей, яких "придбали" за продуктові набори", і "Громадська думка", у якої "слабка репутація". Цікаві порівняння для рекламодавців….

Це вже не перший приклад "маніпулювання" на телеканалі. Коли телеканал "Дитинець" розпочав новий проект про особистості "Невідоме про відомих", то першим героєм першої програми став народний депутат Анатолій Гриценко. Він у той час був кандидатом у президенти України і саме його інтереси в регіоні представляв вище згаданий керівник ТРК "Дитинець". Мабуть збіг обставин знову? Але збіг обставин, яке все більш нагадує систему.

Коментарі (26)

Аналитик | 2010-01-27 15:02

Ломако был бы полным иддиотом, если бы не использовал такой огромный ресурс так или иначе в собственных целях. Паперный как всегда обижен - это его право. Сюжет на канале нормальный - наконец-то местные телеканалы начали кого-то ругать.

Відповісти | З цитатою

Рыбников | 2010-01-27 14:17

А что, мне сюжет понравился. Разве у Громадськой думки не слабая репутация? Только паперный может это отрицать. А ЗаЧернигов? Тоже верно. Все расстеряли
Может Юру давит жлобство, что на его сайтике только заказные опросы появляются? Или что его уже експертом никто не признает?

Відповісти | З цитатою

стукачок | 2010-01-27 14:05

і тут в нормальні коменти вліз завжди ображений життям якийсь редактор незрозуміло чого. бо якби хоч колись дивився канал "Ломаки та Компанії" то знав хоча б - про що мова йдеться в статті. а то як завжди, аби щось ляпнути. мабуть, аби місто за нього самозакоханого не забуло.

Відповісти | З цитатою

Редактор новин | 2010-01-27 13:58

"... і "Громадська думка", у якої "слабка репутація"
Я читав і думав: коли ж випливе ця назва? :)
Ех, кому би говорити про "збіги обставин"...

Відповісти | З цитатою

иван | 2010-01-27 13:49

Лично мне, перспективы этого "канала" представляются весьма и весьма туманными. Не будет у кабельного оператора сильной службы новостей. Да это ему и не надо. Кабельный оператор зарабатывает деньги совсем другим способом. Заказуха и реклама -- может быть, но авторитета -- никогда.

Відповісти | З цитатою

Novyi Chernigov | 2010-01-27 12:49

А что за передачу ведет Иванов и Голец. Я не разу не видела их на этом телеканале.

Відповісти | З цитатою

закритиДодати коментар: